Тип олії: моторне масло
Застосування: водна техніка
Тип двигуна: 4T
В'язкість: 10W40
склад: напівсинтетика
InboardTech 4T 10W-40
Моторне масло для дизельних двигунів
ВОДНІ ТЕХНІКИ. TECHNOSYNTHESE®.
Застосування
Для всіх типів 4-тактних двигунів встановлених на водяній техніці, що експлуатується в прибережній зоні або на річках.
Рекомендується для нових моделей дизельних двигунів з безпосереднім упорскуванням і турбонаддувом або без, з системою живлення Commonrail або насос-форсункою, що працюють на паливі з вмістом сірки до 1%: BAUDOIN, CATERPILLAR, CUMMINS, IVECO, LOMBARDINI, MERCRUISER, MTU , MAN, PERKINS, VETUS-DEUTZ, VOLKSWAGEN, VOLVOPENTA, YAMAHA, YANMAR ...
Може використовуватися в бензинових двигунах: CRUSADER, MERCRUISER, VOLVOPENTA, YAMAHA, а також в інверторах (HURTH, TECHNODRIVE...) відповідно до рекомендацій виробника.
Характеристики
Класифікації:
ACEAE7 (E5 та E3)
API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4
(перевищує APICD – CE – CF)
бензинові двигуни APISG, SF
Схвалення виробників:
CATERPILLAR ECF-1
CUMMINS 20071-20072-20076-20077-20078
MAN M 3275
Global DHD-1
MTU Type II
VOLVO VDS-3 / VDS-2
Олія містить синтетичну базову основу, має підвищену стійкість до високих температур, чудову плинність при низьких температурах і збільшені терміни заміни.
Забезпечує захист від вологи та солі, нейтралізує продукти згоряння палива, збільшує термін служби двигуна.
Запобігає утворенню емульсії з водою. Поліпшено мийно-диспергуючі властивості масла, що гарантують чистоту двигуна і запобігають утворенню відкладень на поршні та в картері двигуна.
Клас масла SAE 10W значно покращує захист від зношування та економію палива при холодних пусках.
Антифрикційні властивості сприяють зниженню витрат палива.
Рекомендації щодо застосування
Заміна олії проводиться відповідно до рекомендацій виробника або залежно від умов експлуатації, а також за результатами аналізу олії.
Може змішуватися із синтетичними або мінеральними маслами.
Фізико-хімічні дані
Клас в'язкості, SAEJ 300: | 10W-40 |
Щільність при 20°C (68°F), ASTMD1298: | 0.872 г/см3 |
В'язкість при 100°C (212°F), ASTMD445: | 14.9 мм2/с |
В'язкість при 40°C (104°F), ASTMD445: | 101.0 мм2/с |
Індекс в'язкості, ASTMD2270: | 154 |
Температура спалаху, ASTMD92: | 230°C / 446°F |
Температура застигання, ASTMD97: | -30°C / -22°F |
Лужне число, ASTMD2896: | 11.6 мг KOH/г |
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів з метою підвищення якості продукту без попередження.
Тип олії: моторне масло
Застосування: водна техніка
Тип двигуна: 4T
В'язкість: 10W40
склад: напівсинтетика
InboardTech 4T 10W-40
Моторне масло для дизельних двигунів
ВОДНІ ТЕХНІКИ. TECHNOSYNTHESE®.
Застосування
Для всіх типів 4-тактних двигунів встановлених на водяній техніці, що експлуатується в прибережній зоні або на річках.
Рекомендується для нових моделей дизельних двигунів з безпосереднім упорскуванням і турбонаддувом або без, з системою живлення Commonrail або насос-форсункою, що працюють на паливі з вмістом сірки до 1%: BAUDOIN, CATERPILLAR, CUMMINS, IVECO, LOMBARDINI, MERCRUISER, MTU , MAN, PERKINS, VETUS-DEUTZ, VOLKSWAGEN, VOLVOPENTA, YAMAHA, YANMAR ...
Може використовуватися в бензинових двигунах: CRUSADER, MERCRUISER, VOLVOPENTA, YAMAHA, а також в інверторах (HURTH, TECHNODRIVE...) відповідно до рекомендацій виробника.
Характеристики
Класифікації:
ACEAE7 (E5 та E3)
API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4
(перевищує APICD – CE – CF)
бензинові двигуни APISG, SF
Схвалення виробників:
CATERPILLAR ECF-1
CUMMINS 20071-20072-20076-20077-20078
MAN M 3275
Global DHD-1
MTU Type II
VOLVO VDS-3 / VDS-2
Олія містить синтетичну базову основу, має підвищену стійкість до високих температур, чудову плинність при низьких температурах і збільшені терміни заміни.
Забезпечує захист від вологи та солі, нейтралізує продукти згоряння палива, збільшує термін служби двигуна.
Запобігає утворенню емульсії з водою. Поліпшено мийно-диспергуючі властивості масла, що гарантують чистоту двигуна і запобігають утворенню відкладень на поршні та в картері двигуна.
Клас масла SAE 10W значно покращує захист від зношування та економію палива при холодних пусках.
Антифрикційні властивості сприяють зниженню витрат палива.
Рекомендації щодо застосування
Заміна олії проводиться відповідно до рекомендацій виробника або залежно від умов експлуатації, а також за результатами аналізу олії.
Може змішуватися із синтетичними або мінеральними маслами.
Фізико-хімічні дані
Клас в'язкості, SAEJ 300: | 10W-40 |
Щільність при 20°C (68°F), ASTMD1298: | 0.872 г/см3 |
В'язкість при 100°C (212°F), ASTMD445: | 14.9 мм2/с |
В'язкість при 40°C (104°F), ASTMD445: | 101.0 мм2/с |
Індекс в'язкості, ASTMD2270: | 154 |
Температура спалаху, ASTMD92: | 230°C / 446°F |
Температура застигання, ASTMD97: | -30°C / -22°F |
Лужне число, ASTMD2896: | 11.6 мг KOH/г |
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів з метою підвищення якості продукту без попередження.
Тип олії: моторне масло
Застосування: водна техніка
Тип двигуна: 4T
В'язкість: 10W40
склад: напівсинтетика
InboardTech 4T 10W-40
Моторне масло для дизельних двигунів
ВОДНІ ТЕХНІКИ. TECHNOSYNTHESE®.
Застосування
Для всіх типів 4-тактних двигунів встановлених на водяній техніці, що експлуатується в прибережній зоні або на річках.
Рекомендується для нових моделей дизельних двигунів з безпосереднім упорскуванням і турбонаддувом або без, з системою живлення Commonrail або насос-форсункою, що працюють на паливі з вмістом сірки до 1%: BAUDOIN, CATERPILLAR, CUMMINS, IVECO, LOMBARDINI, MERCRUISER, MTU , MAN, PERKINS, VETUS-DEUTZ, VOLKSWAGEN, VOLVOPENTA, YAMAHA, YANMAR ...
Може використовуватися в бензинових двигунах: CRUSADER, MERCRUISER, VOLVOPENTA, YAMAHA, а також в інверторах (HURTH, TECHNODRIVE...) відповідно до рекомендацій виробника.
Характеристики
Класифікації:
ACEAE7 (E5 та E3)
API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4
(перевищує APICD – CE – CF)
бензинові двигуни APISG, SF
Схвалення виробників:
CATERPILLAR ECF-1
CUMMINS 20071-20072-20076-20077-20078
MAN M 3275
Global DHD-1
MTU Type II
VOLVO VDS-3 / VDS-2
Олія містить синтетичну базову основу, має підвищену стійкість до високих температур, чудову плинність при низьких температурах і збільшені терміни заміни.
Забезпечує захист від вологи та солі, нейтралізує продукти згоряння палива, збільшує термін служби двигуна.
Запобігає утворенню емульсії з водою. Поліпшено мийно-диспергуючі властивості масла, що гарантують чистоту двигуна і запобігають утворенню відкладень на поршні та в картері двигуна.
Клас масла SAE 10W значно покращує захист від зношування та економію палива при холодних пусках.
Антифрикційні властивості сприяють зниженню витрат палива.
Рекомендації щодо застосування
Заміна олії проводиться відповідно до рекомендацій виробника або залежно від умов експлуатації, а також за результатами аналізу олії.
Може змішуватися із синтетичними або мінеральними маслами.
Фізико-хімічні дані
Клас в'язкості, SAEJ 300: | 10W-40 |
Щільність при 20°C (68°F), ASTMD1298: | 0.872 г/см3 |
В'язкість при 100°C (212°F), ASTMD445: | 14.9 мм2/с |
В'язкість при 40°C (104°F), ASTMD445: | 101.0 мм2/с |
Індекс в'язкості, ASTMD2270: | 154 |
Температура спалаху, ASTMD92: | 230°C / 446°F |
Температура застигання, ASTMD97: | -30°C / -22°F |
Лужне число, ASTMD2896: | 11.6 мг KOH/г |
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів з метою підвищення якості продукту без попередження.
Тип олії: моторне масло
Застосування: водна техніка
Тип двигуна: 4T
В'язкість: 10W40
склад: напівсинтетика
InboardTech 4T 10W-40
Моторне масло для дизельних двигунів
ВОДНІ ТЕХНІКИ. TECHNOSYNTHESE®.
Застосування
Для всіх типів 4-тактних двигунів встановлених на водяній техніці, що експлуатується в прибережній зоні або на річках.
Рекомендується для нових моделей дизельних двигунів з безпосереднім упорскуванням і турбонаддувом або без, з системою живлення Commonrail або насос-форсункою, що працюють на паливі з вмістом сірки до 1%: BAUDOIN, CATERPILLAR, CUMMINS, IVECO, LOMBARDINI, MERCRUISER, MTU , MAN, PERKINS, VETUS-DEUTZ, VOLKSWAGEN, VOLVOPENTA, YAMAHA, YANMAR ...
Може використовуватися в бензинових двигунах: CRUSADER, MERCRUISER, VOLVOPENTA, YAMAHA, а також в інверторах (HURTH, TECHNODRIVE...) відповідно до рекомендацій виробника.
Характеристики
Класифікації:
ACEAE7 (E5 та E3)
API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4
(перевищує APICD – CE – CF)
бензинові двигуни APISG, SF
Схвалення виробників:
CATERPILLAR ECF-1
CUMMINS 20071-20072-20076-20077-20078
MAN M 3275
Global DHD-1
MTU Type II
VOLVO VDS-3 / VDS-2
Олія містить синтетичну базову основу, має підвищену стійкість до високих температур, чудову плинність при низьких температурах і збільшені терміни заміни.
Забезпечує захист від вологи та солі, нейтралізує продукти згоряння палива, збільшує термін служби двигуна.
Запобігає утворенню емульсії з водою. Поліпшено мийно-диспергуючі властивості масла, що гарантують чистоту двигуна і запобігають утворенню відкладень на поршні та в картері двигуна.
Клас масла SAE 10W значно покращує захист від зношування та економію палива при холодних пусках.
Антифрикційні властивості сприяють зниженню витрат палива.
Рекомендації щодо застосування
Заміна олії проводиться відповідно до рекомендацій виробника або залежно від умов експлуатації, а також за результатами аналізу олії.
Може змішуватися із синтетичними або мінеральними маслами.
Фізико-хімічні дані
Клас в'язкості, SAEJ 300: | 10W-40 |
Щільність при 20°C (68°F), ASTMD1298: | 0.872 г/см3 |
В'язкість при 100°C (212°F), ASTMD445: | 14.9 мм2/с |
В'язкість при 40°C (104°F), ASTMD445: | 101.0 мм2/с |
Індекс в'язкості, ASTMD2270: | 154 |
Температура спалаху, ASTMD92: | 230°C / 446°F |
Температура застигання, ASTMD97: | -30°C / -22°F |
Лужне число, ASTMD2896: | 11.6 мг KOH/г |
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів з метою підвищення якості продукту без попередження.